Instagram lately #1


Oh, au trecut aproximativ 3 luni de când nu am mai scris nimic pe blog, iar partea ciudată este că nici nu realizez cât de repede trece timpul. Sesiunea și job-ul mi-au ocupat cea mai mare parte a timpului, însă luna August va fi doar pentru mine, pentru relaxare :) 




De când a venit vara nu am mai aprins cuptorul, nu am mai gătit aproape nimic. Legume la barbecue, ceaiuri, supe, lactate și multe fructe. Cam ăsta e meniul pentru lunile caniculare. 
Vara nu-i ca iarna, iar statul în bucătările și lenevitul în pat la seriale se schimbă în plimbări lungi și relaxare pe plajă. Ne mai răsfățăm cu mâncarea gătită la apus, pe terase. Am reușit în sfârșit să mănânc midii în cochilie, lucu pe care îl aveam în plan demult, la fel și pizza super-mega-extra gustoasă de la Bacaro. Dacă treceți prin Constanța nu ezitați să vizitați @bacaropizzapasta











Follow me on Instagram: @oanaeugenia



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu