Iaurt cu capsuni



Iată o idee pentru persoanele care îmi seamănă, cele care se plictisesc să mănânce mereu același mic dejun și caută să-l varieze cât mai mult. Presupun că și voi includeți iaurtul în prima și cea mai importantă masă a zilei, iar eu vă voi propune câteva moduri prin care îl puteți face mai gustos, interesant și colorat. Nu cumpăr niciodată iaurt cu fructe pentru că (să fim serioși), nu sunt numai fructe acolo și pe deasupra conțin foarte mulți aditivi alimentari. În schimb, nu vă costă nimic să combinați iaurtul vostru preferat cu fructele pe care le aveți la îndemână prin casă. 



Pasează căpșunile în iaurt cu o furculiță sau bagă-le în blender pentru câteva secunde. Decorează cu fructe goji, fulgi de midgale și de cocos și colorează-ți dimineața cu un mic dejun simplu și gustos. 


Poftă bună!



5 comentarii:

  1. Capsnui asa scrii tu corect?Capsuni se scrie corect tuto!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Am corectat greșeala. Nu îți înțeleg plăcerea de a mă insulta în mediul online, aș prefera să ai curaj să-mi spui în față ce crezi.

      Ștergere
    2. Da, capsuni se scrie corect si bine ar fi daca, chiar si atunci cand suntem rai, am folosi semne de punctuatie...

      Oana, chiar nu trebuie sa bagi in seamana asemenea comentarii, e clar ca stii cum se scrie corect...

      Revenind la reteta, eu mananc foarte rar iaurturi dar asta arata atat de bineee, yum!!

      Ștergere
    3. Mersi pentru susținere! :) Sfat pentru tine: schimbă cantitățile. Mai puțin iaurt și mai multe fructe sau până la urmă mănâncă fructele separat, iar corpul tău îți va mulțumi pentru că îți vei ușura mult digestia.

      Ștergere
  2. Super super ideea si mult mai sanatos in comparatie cu cele gata facute din magazin!

    RăspundețiȘtergere