Smoothie verde (1)




Hello, girls!
Hai să vorbim putin despre sucurile din fructe si legume pasate în blender, nu cele stoarse. Toată lumea a băut unul, fie că a ales unul verde din legume sau unul roz cu fructe, frișcă și poate ciocolată. Nu am gustat pana acum nicio combinație care să nu imi placă. Le beau aproape zilnic și în fiecare sezon în funcție de ce găsesc pe tarabele din piață (yeah, old school). 
Le beau de ceva timp, înainte să ajungă să fie atât de populare în România. Partea mea preferată este că în funcție de cantitatea lichidului pe care îl folosim ne poate rezulta un smoohie gros, asemeni unei supe creme ce poate fi mâncată cu lingura sau unul fluid, pe care îl savuăm rece cu un pai. Și fiindcă cele verzi sunt preferatele mele, asta e prima combinație dintre multe altele care vor urma pe blog, so stay tuned.




Nu am respectat niciodată o anumită cantitate din ingrediente, așa că îți propun și ție să experimentezi până gasești cele mai potrivite combinații. Tot ce ai de făcut este să speli legumele și fructele, le tai în bucățele mici si apoi le asezi în blender. Mixează-le pentru câteva secunde și gata! Pentru decor am folosit semințe de floarea-soarelui și fructe goji. 





Un comentariu: