Oatmeal cu mar


În sfârșit e vineri și îmi pot poza micul dejun. Astăzi am făcut oatmeal sau terci de ovăz pe românește. Am descoperit oatmeal-ul astă-vară în America, când am plecat cu programul Work and Travel. Nu e nimic nou când vine vorba despre mâncarea nesănătoasă și semipretarată a americanilor. Timp de 3 luni am mâncat aproape în fiecare zi oatmeal la pachet, care arăta cam așa. Turnam conținutul plicului într-o cană, puneam apă peste el și îl dădeam 3-4 min la cuptorul cu microunde. Apples&Cinnamon era aroma mea preferată și în scurt timp după ce m-am întors acasă am încercat să îmi prepar singură această rețetă, bucuroasă fiind că iese chiar mai bună decât "mâncarea la plic".



Ingrediente
- 250 ml apă sau lapte
- 50 g fulgi de ovăz
- un măr
- scorțisoară
- fructe de pădure

1. Pune apa la fiert și când aproape dă în clocot adaugă fulgii de ovăz. Între timp taie și mărul bucățele. 


2. Lasă-l la fiert pentru 3-5 min amestecând des, apoi adaugă și mărul. Mai fierbe 2-3 min până se înmoaie bucățile de măr. Spre final adaugă și scorțisoara pentru ca aroma să fie cât mai intensă. 

3. Scoate-l într-un castron și decorează-l după bunul plac. Eu am folosit mure pe care le-am scos din congelator când mi-am pregătit restul ingredientelor, fulgi de migdale și un praf de cacao. 

Poftă bună!




2 comentarii:

  1. Fata lasa-te de prostii.Asta nu e a gati.Oatmeal la plic.Apuca--te de lucruri serioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai fura poze cu ingredientele de pe net ca arata urat!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere