Paste Fericit!



Prin această postare vreau să vă urez Sărbători Fericite vouă, cititorilor mei. 
Nu știu voi cum sunteți, dar mie îmi plac foarte mult sărbătorile; Crăciunul în special, dar nici Paștele nu e mai prejos. Mă încântă postările pline de viață de pe mediile de socializare când toată lumea se pregătește pentru a sărbători Învierea Domnului, fiecare după propriile-i posibilități și tradiții. Eu nu sunt fană a cozonacilor aburinzi, nici a mielului/iedului și dacă ar fi după mine nu aș sacrifica nici măcar unul pentru a-l pune Duminica pe masă, însă îmi face mare plăcere să vopsesc ouăle împreună cu mama în Joia Mare.
Sărbătorile Pascale repezintă pentru mine ouă colorate, pască și lumănări aprinse în fiecare casă. Care este cel mai reprezentativ lucru pentru voi când vine vorba de această sărbătoare?






Hristos a Înviat!

Un comentariu: