Dragobete, deserturi si invitatii la Tupperware Cooking Party


Hello, girls! Cum ați petrecut de Valetine's Day? Sunt sigură că ați mâncat ciocolată, ați primit trandafiri și poate ursuleți din pluș în diverse dimensiuni. Eu am lucrat pe 14.feb, ceea ce nu mi-a cauzat neplăceri, asta deoarece eu nu sărbătoresc această zi mult așteptată de alții, nu mi-a plăcut niciodată în mod special și mă enevează magazinele pline de inimioare :))  14.feb reprezintă pentru mine ziua verișoarei mele (La multi ani btw!) și nimic mai mult. 



Pe de altă parte, în câteva zile vine propria noastră sărbătoare și anume Dragobetele. Și ca să nu trec totuși prin "luna iubirii" cu fata lui grumpy cat, sărbătoresc cum știu eu mai bine, adică gătind. Mi se pare unul dintre cele mai drăguțe moduri de a-ți arăta afecțiunea față de cineva gătindu-i ceva ce știi că îi place. 

Eu doar ce am terminat sesiunea, (asta se poate observa și prin faptul că încep să mai șterg praful ce s-a pus pe blog), iar cei de la Tupperware s-au sincronizat perfect cu orarul meu si mi-au făcut o invitație la un atelier de gătit. Partea bună abia acum urmează...am ocazia de a lua cu mine 5 cititoare ale blogului meu. Fun, right? Dacă vă aduceți aminte de ultimul Tupperware Party, șiti că a fost super interesant și gustos, yummy. 

Pentru a primi o invitație la atelierul de gătit, trebuie să îmi lăsați un comentariu pe blog/facebook cu o idee de desert pe care ați vrea să îl mâncați împreună cu jumătatea voastră în seara de Dragobete. 
Întâlnirea se va ține pe data de 23 februarie, orele 19:00 la sediul Tupperware din Constanța. Abia aștept să vă cunosc și să gătim împreună!


Vă las cu câteva poze cu un desert foarte light și gustos, un fel de tartă-budincă-pandișpan, nu știu care ar fi denumirea corectă. Arată ca o tartă cu fructe, deasupra are textura unui padișpan, iar în interior e fresh ca o budică. Aceasta ar fi ideea mea pentru un desert în doi. Nu are ciocolată!! Ciudat, știu...chiar și pentru mine.







PS: Rețeta din postarea de astăzi o voi îmnâna personal fetelor care mă vor însoți la party-ul de marți.  See you there!




4 comentarii:

  1. Vai, cum poate sa arate! Deci cred ca as devora cateva felii bune, arata incredibil de bine iar eu incerc sa nu mai mananc nimic dulce de cateva saptamani! Bine ca nu ai pus reteta :)))

    Iarasi, trebuie sa spun, fotografiile sunt absolut superbe, felicitari!

    O mica intrebare: de unde e superba lingurita?

    Pupicei! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, ai avut noroc de data asta:)) Reteta nu e postata.

      Lingurita am gasit-o intr-un magazin oarecare din Constanta, genul acelora chinezesti. Nu e foarte calitativ materialul, insa pentru poze sunt perfecte linguritele, mai ales ca eu le folosesc des la fotografiile cu mancare. Iti pot trimite cateva prin posta daca vrei, asta in cazul in care mai gasesc. Le-am luat anul trecut :)

      Mersi mult pentru aprecieri!

      Ștergere
    2. Pentru poze mi-as dori si eu! Daca mai gasesti, ma anunti! Multumeeeesc! <3

      Ștergere
  2. Arata delicios ca de obicei :x
    Mi-ai facut pofta si stii ca nu prea mananc dulciuri :))

    RăspundețiȘtergere