#mamagateste



#mamagătește va fi o nouă rubrică pe blog. (I'm so happy). Mi-a venit ideea asta acum 2 zile când mama îmi cerea sfatul în legătură cu o prăjitură cu care să ne întâmpinăm musafirii programați să ajungă la noi a doua zi. Ea e cea care mi-a insuflat dragul de a sta în bucătărie și de a nu privi gătitul ca pe o corvoadă (da, am întâlnit câteva persoane care au această părere). 

Țin mine că atunci când eram mai mică mama încerca să mă convingă să mănânc tot felul de prăjituri de casă, dar normal că eu eram atrasă se toate prostiile din comerț. După o perioada am început să petrec din ce în ce mai mult timp cu ea în bucătărie și fără să vreau, interesul pentru arta culinară mi-a fost trezit. O admir foarte mult pentru că după 8-9-10 ore de muncă reușește să se întoarcă acasă și să gătească pentru familia noastră având un zâmbet imens pe buze.

Jurnalul meu culinar online nu poate să nu includă și rețetele cu care mama mă încântă. Nu vă așteptați să vă arăt sarmaluțe și chiftele:)) Vă voi poza și descrie pașii rețetelor pe care mama le realizează și care mie îmi plac foarte mult. 
Astăzi am făcut primele poze pentru această rubrică și mi-a plăcut foarte mult deoarece privesc asta ca pe încă o activitate pe care o pot face împreună cu mama, prietena mea cea mai bună. Avantajul este că pot poza și pașii rețetelor, asta datorită faptului că de obicei am mâinile libere. Eu doar privesc, miros, gust și ajut cu treburi minore. It's yummylicious!:)

Mulțumesc, mama! Va fi o experiență frumoasă să citesc aceste postări peste câțiva ani. 


(2009) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu