Smoothie verde (2)


V-am spus că atunci când vine vorba de smoothie-uri, cele verzi sunt preferatele mele. Ca urmare, astăzi vă propun o altă combinație de fructe și legume din care rezultă un suc verde. Voi obișnuiți să mâncați frunzele de la ridichi? Am citit câte ceva pe internet cum că ar fi toxice, dar corpul meu nu s-a comportat niciodata ciudat dupa ce le-am consumat, așa că nu văd un motiv temeinic pentru înceta să le folosesc în bucătărie. Dacă aveți informații utile în legătură cu asta, vă aștept opiniile în secțiunea de comentarii. 


Am folosit frunzele de la o legătură de ridichi, un morcov micuț și o banană. Spălați bine frunzele, curățați și tăiați morcovul și banana în bucățele, amestecați-le în blender cu apă și savurați-vă băutura! 





2 comentarii:

  1. Ce bine arata! Nu am mai incercat cu frunze de ridichi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Asta înseamnă că ai încă o idee de pus în practică zilele următoare :)

      Ștergere