Tiramisu cu Nutella si fructe de padure


Hello again! Nu-mi vine să cred cât de mult timp a trecut de când nu am mai postat nicio rețetă aici, pe blog. Fiind în crantină, am timp de vechile obiceiuri. Gătesc mereu, însă nu găsesc la fel de des timp pentru a poza și posta rețetele aici.

Vara e foarte aproape, așa că am luat o pauză de la banana bread și am făcut rețeta aceasta super rapidă, simplă și răcoritoare, perfectă pentru sezonul cald. 

Țineți cont că nu este o rețetă cu gramaje fixe, așa că puteți jongla cu ingredientele după placul vostru și în funcție de ceea ce găsiți în comerț.

Ingrediente:
- o jumătate de pungă de pișcoturi 
- lapte
- vanilie
- 200 g cremă mascarpone
- 200-300 ml frișcă lichidă (în funcție de cât are cutia pe care o găsiți)
- dulceață de fructe de pădure
- jumătate de tabletă de ciocolată
- cremă de ciocolată
- fructe proaspete (puteți folosi ce fructe vă plac)

Tips:
*dacă vreți un desert mai puțin caloric, eliminați Nutella și ciocolata
*recomad ca fructele să fie proaspete deoarece fructele congelate vor lăsa foarte multă zeamă după dezghețare și vor arăta inestetic
*toate ingredientele le-am folosit reci (laptele, frișca, mascarpone)


Instrucțiuni:

1. Amestecă laptele cu vanilia într-o farfurie și trece fiecare pișcot prin lapte, apoi așază-le pe toate pe fundul vasului. 
*nu lăsa pișcotul scufundat în lapte pentru prea mult timp, nu ne dorim să se înmoie prea tare. 

2. Scoate crema de mascarpone într-un bol și adu-l la o consistență cremoasă cu ajutorul unei spatule din silicon. Adaugă apoi frișca bătută în prealabil, urmărind indicațiile de pe cutie. 

3. Acum rămâne doar asamblarea: pișcoturile, un strat de cremă, un strat de dulceață, al doilea strat de cremă, iar la final decorul cu fructe și ciocolată (pentru doritori :D) 

Poftă bună!






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu