Salata cu tagliatelle, somon și rodie


Atât de multe de zis și atât de puțin timp pentru a o face ...

Vă las cu pozele. Rețeta o găsiți pe blogul doamnei Tiuta. Am gustat salata asta la prima întâlnire Tupperware și nu am fost cucerită din prima, asta deoarece eram ocupată să devorez pâinea lor care nu necesită dospire (fast and yummy). Pe de altă parte, Alina a fost încântată de combinația dintre paste, somon și rodie. După muuulte alte luni în care rețeta asta a fost on hold, am reușit într-o seară să o gătim. 

Nu am fost sigură, ajutorul l-am avut din partea Alinei și a Dariei (PS: Mult succes în noua viață!). Oricum totul e foarte rapid, în maxim 20 de minute poate fi savurată.




Aici aveți link spre rețetă, merită încercată! 




Un comentariu:

  1. of, of, of :) Nu sunt mare fană a somonului, dar pozele tale îmi lasă gura apă :))

    RăspundețiȘtergere